Thursday, September 8, 2011

VLOG Anak Buah: Raya Di Pantai Irama [Video Paling Cute]

Masa raya kat Kelantan tempoh hari.....Aku dan wife sempat bawak anak-anak buah belah wife aku jalan-jalan.... Kitorang pegi Pantai Irama dekat Bachok jer.... Ingatkan sikit je manusia kat pantai time raya... Rupa-rupanya ramai giler... Ha ha ha.... Aku pulak first time beraya di pantai... Sebelum nie ziarah rumah sanak saudara jer....

Aku sempat la ambik video anak-anak sedara wife aku masa depa duk mandi tepi pantai.... Yang paling kelakar... yang paling kecik tu.... Namanya Hannan... Comel jer.... Paling rapat dengan wife aku... Sekarang nie rapat jugak dengan aku.... sikit-sikit nak naik kete aku...ha ha... Part paling bes video tu... "Saya Suka!!" hehe....

Layan la video kenangan tepi pantai kitorang nie.... he he he.... Bukan Vlog pun... Tapi video kenangan masa raya.... Bes jugak beraya buat piknik macam nie.....


P/S: Ada lagi video...aku nak upoad dekat 1tube jer.....:)

No comments: