Thursday, July 7, 2011

Bro Wacana Membebel dan Berceloteh

Ramai yang nak tau pasal biodata bro wacana nie...ha ha ha.... Ermm... Aku nak bagitau pun rase malu pulak... Sebab aku ni bukan blogger retis.... Nak kata popular...jauh sekali..huhu. Jadi...aku rasa tak perlu la nak bag biodata kan.. Sebab biodata aku lebih kurang je dengan rakan-rakan blogger yang lain.... Aku cuma seorang blogger yang berjiwa melayu dan patuh dengan ajaran agama Islam...:)

Fuuh... esok aku nak ke Perak... Aku akan berada kat sana selama dua hari kat sana.... esok dan lusa... Harap dua hari je lah... nak update susah nanti blog nie.... Aku tak beli lagi notebook baru...Takde pitih (duit). Aku ke sana sebab ada kenduri sedara belah wife aku.... Die dah ajak banyak kali.... Kali ni dikire WAJIB pegi.... walaupun aku risaukan keadaan wife aku yang baru masuk tempoh awal pregnant nie... Harap Allah lindungi aku, wife serta baby dalam kandungan....Aminn..

Oh yer....Kirenye aku nak jual henset Samsung Wave II aku nie.... sape nak ek? Sape-sape nak boleh la emel kat aku.... kalau duk kawasan Putrajaya atau berdekatan Serdang ni ok jugak.... Boleh hantar by hand jer... Aku nak jual dalam harga RM850.... Aku beli dalam seribu lebih....Kire ok la kan baru gune dua tiga bulan...

Dan aku ada banyak barang nak jual...Monitor CRT.... DVD player Samsung.... TV lama....sape nak ek? Nanti bile aku ada masa, aku uploadkan gambar-gambar tu.... Sekarang just nak tau ade potential buyer ke tak je...he he he....

Sekarang nak kemas-kemas baju.... Lepas tu nak mengadap PC nie...nak buat entri banyak-banyak kat korang...ha ha ha.... Aku rasa macam malas nak online masa kat sana....Sebab Bil broadband dah cecah 3X ganda dari yang sepatutnya aku bayar!! (Ada hidden charge jugak??) Tah la... sumer nak ada hidden charge....patut la sumer orang miskin tetap miskin... Haih..

5 comments:

Unknown said...

semoga selamat dalam perjalanan bro..biar lambat asal selamat..:)

Cik Asma BLuppy said...

amin... smoga selamat smue nya=)

atuk said...

Assalamualaikum PW

selamat makan kenduri...

moga selamat semuanya

Wassalam

mr.D said...

singgh la rumah sy skali kat perak ni..hehe..XD

aizamia3 said...

moga selamat pergi dan balik.. dan yang paling penting ur wife and baby ok.. ;)