Sunday, April 17, 2011

Gathering Di Alamanda...Terbaik.....

Sempoi.....bersahaja.....takde running order......ha ha ha. Itu la yang boleh digambarkan dengan gathering di Alamanda tadi... aku datang dengan wife aku.... Aku ingat dah lambat dah....sebab aku datang dalam pukul 11 pagi... rupe-rupenyer memang semua lambat....ha ha. Lepas ramai yang dah sampai....kitorang pegi la lepak minum-minum di D'Rasa jap......lepak sambil ice breaking.....


Pastu kitorang pegi tengok citer SOURCE CODE..... Memang mantap dan hebat.... memang kena faham betul-betul jalan citer....kalau tak....korang boleh lost.. Aku diberi seat kapel istimewa oleh bro Ben...:) Yang lain ade yang duduk sebaris...ade yang duduk sorang-sorang... tapi bes.....


Habis tengok wayang...ingat nak main bowling.... tapi aku dan wife kene balik awal...sebab aku ada hal pulak untuk malam ni....ada dinner. Depa tu mesti tak balik lagi nih..... As for conclusion.... memang terbaik!! Santai giler perjumpaan tadi.... macam sumer dah lama kenal jerk.....Kepada sumer yang pergi tadi.... memang sempoi la korang...:D

P/S: Sumber gambar dari Ben Ashaari

7 comments:

mcm ni lah said...

sonok eh gi alamanda,..

kay yea said...

waa..p almnda x roger pon :p

Browacana said...

@kay yea: Aku ingat ko pegi..... roq pun tak g...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

aaaaaa...jeles..bile abg ben nak dtg pahang nie? wuwuu~

mas saari said...

nice to meet u PW;

mmg sangat santai dan best!!

Cik Pulau said...

tak sempat nak tengok movie sebab datang "awal" kan.. lalala~

Unknown said...

nice to meet u bro!;)