Thursday, March 24, 2011

Cuti-cuti di Pulau Pemanggil

Lebih kurang pukul 6.00 petang ni.... aku akan mula gerak ke Johor. Destinasi berbulan madu aku ialah di Pulau Pemanggil..... Nama dia macam scary jugak la....tapi nampak macam tempat yang seuai nak melepaskan tension dan untuk merehatkan fikrian dari segala masalah....


Aku dapat tempat ni pun masa MAHA 2010 haritu.... di booth pelancongan tu.... banyak jugak la tempat-tempat menarik yang ditawarkan.... tapi yang paling aku tertarik ialah di Pulau Pemanggil... Sebab ramai yang tak pegi sini lagi.... Entah-entah ramai lagi yang tak tahu pasal kewujudan pulau ni.... sebab  tu la aku pilih Pulau ni... baru la menarik...he he he


Pulau ni kecik jer.... tapi cukup la kan untuk berbulan madu.... Naik dari jeti Mersing.... kalau aku tak silap....3 jam perjalanan bot ke sana.... agak lama la.... entah macam mana aku nanti... harap-harap tak mabuk laut.....ha ha ha


Sape yang nak try jugak pegi sane..... jom kita berjumpa di sana.... ni la first time aku nak pegi Pulau Pemanggil nih... Aku harap tempat tu seperti yang digembar-gemburkan lah.... kalau tak... sekali je la aku pegi..haha.

5 comments:

Mak Jemah said...

bes laaa dpt melarikan diri dari kesibukan kota...selamat bercuti...

mariah_smile said...

dah pegi nanti wat laporan kat blog eh.. kalo best nk g jugak hahaha...

Anonymous said...

jgn lupe tangkap gmbr bnyk2 eks.....nk tau jugak mcm mn pulau pemanggil nie mcm mn.....

Encik Suami said...

Perghhh..santeknye pemandangan.
Siriyes..mmg dah lama giler tak g pulau. Kalau dpt pegi..mmg berendam je lah.Seronok tue.


Entri Terkini
1) NANGES
2) PERLU KER?
3) MINGGUAN WANITA

Unknown said...

cantik view kat pulau tu.. Yana pon cam tak pernah dengar.. haha.. nama je org johor.