Tuesday, January 11, 2011

Senarai Blogger yang Disyaki......

Godek punyer godek.... aku terjumpe la satu list yang mengejutkan aku dan juga seantero dunia blogging..... List ni baru dikeluarkan oleh *tuuuuuuuutt* (name dirahsiakan untuk keselamatan awam). Mereka disyaki telah membuat sesuatu yang tak patut dibuat...(buat ape tak pasti la pulak..) dan telah di blacklist kan.....



Korang boleh melihat senarai tu di SINI


Selepas melihat list itu.....jika ade ape-ape pertanyaan...ataupun anda lah orangnya...boleh mengomen di sini.....Saya akan cube tolong...:)

5 comments:

Unknown said...

Allah.. ingatkan blacklist hape la td.. bikin suspen je.. hehe

Sunah Sakura said...

haha~ memang membawa wacana enchek ben ni~ :p

apezs shah said...

naseb saya tidak disyaki..;)

Nadhirah AR said...

ternyata bukan diriku . *cewahhh

saya_arief said...

bebas.
;D