Tuesday, January 4, 2011

Mari Kitaa....Mari Kitaa....Mari Kitaa Tepuk Tangan Sama-Sama...

Haaa... itu la lagu yang bermain-main di fikiran aku sekarang.... Nak tau kenape? Hmm..... aku pun tak tahu...Hahahaha.... Sebab gembira kot.... Satunyer......sebab aku teke pasal 1000 ekor burung yang mati tu betul...(Kalo ikut Berite TV3 la..)

Hahaha..... Dah boleh mentelaah dah ni..(Betul kan eja mentelaah tu kan..kan... Cikgu-cikgu BM..sile beri tunjuk ajar..hehe)

Yang kedua.. sebab aku baru lepas makan makanan yang amat sedap..(isteri masak..:p)

PERHATIAN: Bukan makanan ni yang aku makan tadi..:p


Simple....tapi puas ati.... tak perlu makan Western food...Tak perlu makan nasik dengan 4, 5 lauk..... Cukup zat..cukup rase...cukup sodap.... Pekene plak air limau ais nih....Pergh!! (Sesape yang tengah lapor..diingatkan jangan takut jika ada terdengar bunyi Ju-On secare tetibe..kerane itu adelah bunyi perut korang..:D)



Itu je la kot untuk malam ni....tengah buat skrip untuk Hikayat Kedai Kopi..tapi tengah proses lagi.... Harap sabor....Sabor itu separuh atau setengah.ataupun satu perdua dari iman di dade korang... (Jangan tengok di dade anda... memang korang takkan nampak iman duk bertenggek kat dade.. ) Sebelum berundur...aku bagi link blog best bagi sesape yang ingin tengok video The Arrival..Ni bukan muvi terbaru....video ni pasal dokumentari.... dibuat oleh Noreagaa dan Archenahr Production...Pengasas Wakeup Project... Kalu tak silap...yang tolong Maher zain terbitkan album sulong nyer tu..

Ni bukan aku...

Haa video ni menceritekan pasal keadaan dunia kite yang sebenarnyer.... Hanya sesuai bagi +++13SG... dan jugak....blog ni siyes jer...tak de melawak atau santai cam aku ni... Lagi satu....blog ni dalam bahase omputeh... Tapi agak berterabur jgak la BI dier...hahaha. Yang penting....maklumat tu... Ni la link dier... name pengarangnyer Asey Jounin.


Ni la belog nyer....name die AllSortOfThings.... Berkisar pasal video The Arrival....name saintis islam... Freemason dan sebagainya... PESANAN: Belog ni siyes jer.... Tak de Shoutmix!!..Tak de CBox!!..:D

Jadi..sesape yang berminat nak membace bende-bende serius gitu...dialu-alukan...bagus untuk korang jugak.... aku cume tolong-tolong rakan belog jer kan...:)

2 comments:

Adinda Amy Sensei said...

SALAM..

WAAHH..MAHER ZAIN...hii

Unknown said...

Saya dah tgk cta THE ARRIVAL tu, kawan yang share. mula2, takut juga nak tgk, mungkin takut dengan kenyataan. tapi lama2 semakin banyak rahsia yang didedahkan. Yang selama ini saya langsung tak tahu. Ish3...