Tuesday, January 25, 2011

Green Hornet..BEST!! ^__^


Green Hornet siyes bes.... Citer dier banyak kelakar dan ada aksi yang menarik. Yang besnyer...citer ni menaikkan watak yang selalunya dianggap watak tak penting...dan jugak menaikkan watak orang Asia dan cara asal orang asia..iaitu tidak akan makan kawan. Aku paling suker part gaduh-gaduh dier... memang terbaek!!

Aku dapat tengok bukan sebab aku menang dari Nuffnang...aku tak dapat..huuu... Tapi terima kasih kepada dua orang kawan yang baik hati nih....Ujang9897 dan YanaMIB yang sanggup memberi tiket lebihnya kepada aku dan isteri. Thanx yo!!


Yang menariknya.....aku dapat seat yang patah! Macam mane pengurusan panggung wayang ni... ada kusi patah beb! Aku tak patahkan! Memang dah patah! Aku pun pegi la jumpe manager dier..(Jumpe runner je sebenarnyer..hehe) Aku bagitau la pasal kusi tu... dier pun kelam kabut pegi tukar tiket... Tiket asal aku tu bukan 3D punyer... Tapi bile dah ditukar....aku dapat yang 3D!! Hahahaha... Sudah jatuh ditimpa buah epal! Ape lagi...aku makan la epal itu...


Bes la kan dapat yang 3D punyer...tapi ape-ape pun time kasih aku ucapkan kat dua kawan aku yang juga merangkap sebagai blogger yang peramah ni...Ujang9897 dan YanaMIB. Ni pertama kali aku jumpe Yana kot... Kalau aku dapat tiket lagi bersama isteri aku...aku akan share plak dengan korang.. Yeeha~~~ :D


Nuffnang....aku dah bersedia nak buat entri terbaru untuk dapat tiket free nih..he he he

11 comments:

Anonymous said...

Kita pn ada semalam... BEst kn.... Jom2 try contest utk citer Burlesque!

apezs shah said...

salam

wah bestnya dapat tiket free dr derang tu.. best2..;)

farhana sahri said...

tiket free dr nuff??ad ye

Browacana said...

@CinderLaLa: MEsti selisih semalam kan...:)

@apezs shah: Memang bes...:)

@Farhana Sahri: Ade....kene alert la..huhu

Nurdiyana Yaccob said...

ooo...ni la kawan ujangg yer...nmpk la ujang n yanaMIB semalam...

dan DeQdEq nampak juga korang dan sengar pasal kerusi patah tu..hehehe...

apa2 pun rezeki korang dpt tgk 3D lagi

Ujang9897 said...

buweeeekkkk 3D tak best...<---ayat dengki

Nurdiyana Yaccob said...

ujang9897: hahhaha....ujang jeles

Browacana said...

Hahaha... Malunyer kantoi takleh duduk..kusi patah! Tak penah terpikir jadi gitu.. Jang, tenkiu! :)

mie said...

uihh!!
kerusi patah?
pengalaman menarik tu..
eheheee

Nazrul Ashraff said...

ni yang nak kena tengok ni!!

Ibu Aqmar said...

wah..seat mana yang kusi patah tu? tak pasan pun. agaknya yg kita kuar2 tu ade kusi patah tulah kusinyer ek..ganaz tul..ekeke..apapun cite tu memang kelakor tak hingat. sowilah sape yg dok sebolah tepi n depan tu. sya gelak dh tak hingat dunio..miahahaha..

nnt nk soh husben wat n3 Nuffnang gak le. klau dpt tiket lebih, boleh gak ajak kawan2.tp perasan gak semalam, mcm banyak lebih je tiketnyer..hehe :)